Vakjournalistiek, opinie en onderzoek over innovatie in marketing, sales en service
Home » Achtergrond » Extreme CRM Makeover in zeven dagen

Extreme CRM Makeover in zeven dagen

Redactie Customer Talk
Door Redactie Customer Talk
Thursday, September 16, 2010 om 1:36 PM
Tags:
Graham Hill: "Bedrijven denken controle te verliezen, maar controle is altijd al een illusie geweest."
Foto: Ton Kastermans Fotografie

Veel bedrijven hebben niet uit CRM kunnen halen wat er in zit, aldus Graham Hill, adviseur en associate bij meerdere bedrijven, waaronder Designthinkers. Daarom stelt Hill een Extreme CRM Makeover voor, waarbij in zeven dagen de organisatie en idee├źn op de schop worden genomen. Er wordt hierbij een grotere rol toegeschreven aan de klant. Dat betekent echter niet dat bedrijven controle verliezen over hun klanten, die hadden ze in de eerste plaats al niet. "Controle is een illusie", aldus Hill.

Bron: Customer Talk

 
Inloggen

Om het hele artikel te lezen dient u ingelogd te zijn.


Bent u nog geen lid en wilt u graag een account. Meld u zich dan hier aan.


Inloggen
Bent u uw wachtwoord vergeten? Inloggen
 
Aanmelden Nieuwsbrief
E-mailadres:
Wachtwoord:
    Aanmelden