Vakjournalistiek, opinie en onderzoek over innovatie in marketing, sales en service
Home » Nieuws » Quality Contacts focust op effectiviteit met keuze voor Customer Interaction…

Quality Contacts focust op effectiviteit met keuze voor Customer Interaction Center

Redactie Customer Talk
Door Redactie Customer Talk
Monday, March 26, 2012 om 9:38 AM
Tags:

Het contactcenter Quality Contacts gaat gebruik maken van het Customer Interaction Center (CIC) van softwareleverancier Interactive Intelligence. De organisatie wil hiermee zijn effectiviteit verbeteren en worden ondersteund bij kwalitatieve aspecten zoals het faciliteren van klantcontacten via nieuwe kanalen.

Met de keuze voor het Customer Interaction Center (CIC) van softwareleverancier Interactive Intelligence wil het facilitaire contactcenter Quality Contacts zijn dienstverlening kunnen verbeteren. Het bedrijf wil onder andere ondersteund kunnen worden bij kwalitatieve aspecten, zoals het faciliteren van klantcontacten via nieuwe kanalen. Ook moet de software kunnen voorzien in de toename van hun capaciteit.

De onderneming heeft voor de software van Interactive Intelligence gekozen omdat de betrouwbaarheid van hun dienstverlening met de software moet worden kunnen verbeterd. Volgens de softwareleverancier zijn in het systeem verschillende veiligheidsmodules geïnstalleerd.

Commercieel directeur Niels Vader van Quality Contacts, vertelt over de nieuwe software: “We kunnen de effectiviteit sterk verbeteren. Teamleiders krijgen meer tools om medewerkers te coachen, medewerkers werken voortaan in één softwareomgeving en we kunnen de klantcontacten via verschillende kanalen beter combineren.”

Brightware, partner voor de Benelux van Interactive Intelligence, is verantwoordelijk voor de implementatie van de oplossing.

Bron: Customer Talk

 


Onderwerp sponsors

Contactcenter

Hoofdsponsor:

Interactive Intelligence

Sponsor:

KANA





Reageer op dit bericht

Log in om te reageren of vul in
Plaats reactie

* is verplicht
Aanmelden Nieuwsbrief
E-mailadres:
Wachtwoord:
    Aanmelden
Evenementen
oct
28
Van Big Data naar Customer insights, Amsterdam 28 oktober 2014
IBM, Johan Huizingalaan 765, 1066 VH Amsterdam
oct
30
GX Connect 2014
DeFabrique
nov
18
De eerste stap naar Cloud Computing
Amsterdam, Boerdererij Langerlust