Vakjournalistiek, opinie en onderzoek over innovatie in marketing, sales en service
Home » Nieuws » NS zet in op marketing resource management met keuze voor Capital ID

NS zet in op marketing resource management met keuze voor Capital ID

Redactie Customer Talk
Door Redactie Customer Talk
Monday, March 26, 2012 om 1:31 PM
Tags:

Vervoersorganisatie NS wil op het gebied van marketinguitingen een consistente prestatie van het merk kunnen garanderen. Om dit te realiseren kiest het bedrijf voor de marketing resource management oplossing ID Manager van softwareleverancier Capital ID. Met dit platform moet de vervoersorganisatie zijn huisstijl en publicatie van communicatie-uitingen kunnen beheren.

De Nederlandse Spoorwegen willen hun communicatie-uitingen beter kunnen beheren. Dit gaat de vervoersorganisatie realiseren met de keuze voor de marketing resource management oplossing ID Manager van softwareleverancier Capital ID. Het mrm-platform wordt ingezet voor het beheer van de huisstijl en de publicatie van marketinguitingen.

Het openbaarvervoersbedrijf moet met het platform de mogelijkheid hebben om alle beschikbare marketing- en merkmaterialen op te slaan, te de delen en aan te passen. Ook moet het vervaardigen en het publiceren van diverse marketinguitingen worden geautomatiseerd. Door het automatiseren van deze marketingcommunicatieactiviteiten wil de NS efficiënter kunnen werken.

Bron: Customer Talk

 


Onderwerp sponsors

Digital marketing

Hoofdsponsor:

Sitecore

Sponsor:

EPiServerSyncForceWebpowerInforAcquia

Marketing resource management

Hoofdsponsor:

SyncForce

Sponsor:

AprimoInfor





Reageer op dit bericht

Log in om te reageren of vul in
Plaats reactie

* is verplicht
Aanmelden Nieuwsbrief
E-mailadres:
Wachtwoord:
    Aanmelden
Evenementen
sep
18
CRM in 1 DAY
`t Spant
oct
28
nov
20