Vakjournalistiek, opinie en onderzoek over innovatie in marketing, sales en service
Home » Nieuws » 4orange vult database aan met extra consumenteninformatie

4orange vult database aan met extra consumenteninformatie

Redactie Customer Talk
Door Redactie Customer Talk
Tuesday, April 24, 2012 om 8:30 AM
Tags:

Dienstverlener 4orange is een samenwerking aangegaan met WDM Nederland, een adviesbureau op het gebied van databasemarketing. 4orange wil op die manier de kwaliteit van de data waarborgen en verbeteren. Dit moet ook de klanten van 4orange in staat stellen om betere segmentaties en selecties uit te voeren.

Door de samenwerking tussen 4orange en WDM Nederland wil de eerste partij zijn Centrum voor Consumenten Informatie (CCI) database continu kunnen verversen. WDM moet inzicht kunnen geven in het huishouden achter elk Nederlands adres, door onder andere lifestyle consumentenonderzoeken te doen. 

Ook wil 4orange de database uitbreiden met extra consumenteninformatie van WDM, zodat er een vollediger beeld ontstaat van de consumenten. Daarnaast moeten klanten van 4orange extra selecties en segmentaties kunnen uitvoeren.

Bron: Customer Talk

 


Onderwerp sponsors

Customer data

Hoofdsponsor:

Olbico
 

Customer intelligence

Hoofdsponsor:

SAS
 





Reageer op dit bericht

Log in om te reageren of vul in
Plaats reactie

* is verplicht
Aanmelden Nieuwsbrief
E-mailadres:
Wachtwoord:
    Aanmelden
Evenementen
sep
18
CRM in 1 DAY
`t Spant
oct
28
nov
20