Vakjournalistiek, opinie en onderzoek over innovatie in marketing, sales en service
Home » Nieuws » Infor introduceert Infor10 CRM Enterprise Interaction Advisor

Infor introduceert Infor10 CRM Enterprise Interaction Advisor

Redactie Customer Talk
Door Redactie Customer Talk
Thursday, April 26, 2012 om 4:16 PM
Tags:

DENVER #inforum2012 - Softwareleverancier Infor kondigt tijdens het gebruikersevenement Inforum in Denver een nieuwe oplossing aan, Infor10 CRM Enterprise Interaction Advisor (Epiphany) genaamd. Deze software is onderdeel van de Infor10 CRM Enterprise Suite en moet organisaties in staat stellen om de toekomstige wensen en het gedrag van klanten te voorspellen. Zo moeten marketeers de beste volgende actie voor een klant kunnen bepalen.

Tijdens het gebruikersevenement Inforum van softwareleverancier Infor in Denver, wordt een nieuw onderdeel van de Infor10 CRM Enterprise Epiphany Suite gelanceerd. De nieuwe software Infor10 CRM Enterprise Interaction Advisor moet organisaties helpen bij het voorspellen van toekomstige wensen en het gedrag van klanten. Met deze kennis moeten marketeers in staat kunnen zijn om te bepalen wat de best volgende actie is wat betreft interactie met hun klanten. Die actie moet over verschillende kanalen verspreid kunnen worden.

Dave Hotchner, vice president business consulting van Infor, vertelt in een gesprek met Customer Talk en zijn collega MJ Crabbe-Barberis, product marketing director crm van Infor, over de oplossing: “Organisaties kunnen tegenwoordig op veel verschillende manieren met hun klanten in contact komen en het is dan ook steeds moeilijker om al die verschillende interacties uit te voeren en bij te houden wat naar welke klant is gecommuniceerd. Interaction Advisor moet daarbij helpen.”

De software is gebaseerd op het middleware en user interface platform Infor10 ION Workspace en heeft verschillende nieuwe tabbladen. Zo is er de Explore Tab die de relatie tussen verschillende data moet laten zien. Met de Monitor Tab moet het mogelijk zijn om rapportages in te zien van gevoerde campagnes en de Economics Tab moet bedrijven in staat stellen om verschillende economische kenmerken in te stellen omtrent de verschillende kanalen.

Het volledige gesprek met MJ Crabbe-Barberis en Dave Hotchner over deze nieuwe oplossing en over hun visie op customer relationship management is binnenkort te lezen op Customer Talk.

Bron: Customer Talk

 


Onderwerp sponsors

Customer intelligence

Hoofdsponsor:

SAS
 

Customer relationship management

Hoofdsponsor:

Infor

Sponsor:

WebpowerBrixCRMProdware

Customer strategy

Hoofdsponsor:

Pitney Bowes Software

Sponsor:

TOTE-M





Reageer op dit bericht

Log in om te reageren of vul in
Plaats reactie

* is verplicht
Aanmelden Nieuwsbrief
E-mailadres:
Wachtwoord:
    Aanmelden
Evenementen
apr
24
apr
24
apr
24
Go2Commerce
Undercurrent, Amsterdam