Vakjournalistiek, opinie en onderzoek over innovatie in marketing, sales en service
Home » Nieuws » SAS integreert marketing analytics producten in nieuwe versie Customer…

SAS integreert marketing analytics producten in nieuwe versie Customer Intelligence

Redactie Customer Talk
Door Redactie Customer Talk
Wednesday, May 1, 2013 om 1:40 PM
Tags:

SAS, leverancier van business analytics software, heeft zijn marketing analytics oplossing SAS Customer Intelligence vernieuwd. De toepassing moet nu in één web-gebaseerde applicatie de vier marketing analytics producten SAS Marketing Automation, Marketing Optimization, Real-Time Decision Manager en Digital Marketing integreren. Marketeers moeten hierdoor marketingcampagnes kunnen plannen, creëren en uitvoeren in één applicatie. 

Softwareleverancier van analytics oplossingen, SAS, heeft zijn Customer Intelligence aanbod vernieuwd. De partij wil markteers de mogelijkheid bieden om vanuit één platform de complete marketingcampagnes te kunnen plannen, creëren en uitvoeren. Om dit aanbod te kunnen bieden moet Customer Intelligence nu in één web-gebaseerde applicatie vier marketing analytics producten integreren, namelijk SAS Marketing Automation, Marketing Optimization, Real-Time Decision Manager en Digital Marketing.

Met het geïntegreerde platform moeten marketeers multichannel marketingcampagnes kunnen ontwerpen, testen en uitvoeren via één applicatie. Ook moeten gebruikers met hun klanten kunnen communiceren via alle kanalen in dit platform. Daarnaast zijn er nieuwe functies toegevoegd die marketeers moeten ondersteunen bij het verfijnen en personaliseren van campagnes.

Volgens Jeroen Davids, business solutions manager van SAS Nederland, moet in de vernieuwde oplossing de samenwerking tussen bijvoorbeeld marketing analisten die werken met big data, campagnemanagers die multichannel campagnes ontwikkelen en marketingdirecteuren die strategische beslissingen nemen, verbeterd kunnen worden.

Bron: Customer Talk

 


Onderwerp sponsors

Campagnemanagement

Hoofdsponsor:

Propulsion

Sponsor:

Infor

Customer intelligence

Hoofdsponsor:

SAS
 

Marketing resource management

Hoofdsponsor:

SyncForce

Sponsor:

AprimoInfor





Reageer op dit bericht

Log in om te reageren of vul in
Plaats reactie

* is verplicht
Aanmelden Nieuwsbrief
E-mailadres:
Wachtwoord:
    Aanmelden
Evenementen
apr
24
apr
24
apr
24
Go2Commerce
Undercurrent, Amsterdam