Vakjournalistiek, opinie en onderzoek over innovatie in marketing, sales en service
Home » Nieuws » Consument bepaalt welk bedrijf wanneer belt met Belmewel-Register

Consument bepaalt welk bedrijf wanneer belt met Belmewel-Register

Redactie Customer Talk
Door Redactie Customer Talk
Thursday, May 16, 2013 om 3:54 PM
Tags:

Het Belmewel-Register is een tegenhanger van het Bel-me-niet Register. Consumenten moeten op de website Belmewel-Register.nl kunnen bepalen waarvoor ze aanbiedingen willen ontvangen, welke bedrijven aanbiedingen mogen doen, op welke momenten aanbiedingen gedaan mogen worden en in welke periode aanbiedingen gedaan mogen worden. Dit Belmewel-Register is onder andere een initiatief van Hans Leermans, oud directeur van het wettelijke Bel-me-niet Register.

Consumenten zelf laten bepalen wanneer bedrijven contact met ze op mogen nemen. Dat is het idee achter het Belmewel-Register, de tegenhanger van het wettelijke Bel-me-niet Register. Consumenten moeten online op Belmewel-Register.nl, met behoudt van de bescherming van het Bel-me-niet Register, zelf kunnen bepalen waarvoor ze aanbiedingen willen ontvangen en welke bedrijven aanbiedingen mogen doen.

Naast te bepalen door wie de consumenten gebeld kunnen worden, moeten ze ook kunnen aangeven op welke momenten van de dag of de week er contact opgenomen kan worden. Ook kunnen ze aangeven in welke periode de aanbieding gedaan mag worden.

Het nieuwe register is opgezet door drie initiatiefnemers die geen banden hebben met de telemarketingsector. Operationeel verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken is de oud directeur van het wettelijke Bel-me-niet Register, Hans Leermans. Er zijn nu nog niet zoveel bedrijven aangesloten bij het register, maar volgens het bedrijf is dit aantal wel stijgende. Bedrijven kunnen zich aanmelden via de website. 

Bron: Customer Talk

 


Onderwerp sponsors

Campagnemanagement

Hoofdsponsor:

Propulsion

Sponsor:

Infor

Contactcenter

Hoofdsponsor:

Interactive Intelligence

Sponsor:

KANA

Customer relationship management

Hoofdsponsor:

BrixCRM

Sponsor:

Salesforce.comMicrosoftCtac

Customer strategy

Hoofdsponsor:

TOTE-M
 





Reageer op dit bericht

Log in om te reageren of vul in
Plaats reactie

* is verplicht
Aanmelden Nieuwsbrief
E-mailadres:
Wachtwoord:
    Aanmelden
Evenementen
feb
05
feb
12