Naar inhoud

Adverteren & Leadgeneratie

Onafhankelijk community- en kennisplatform CustomerTalk is in Nederland de grootste online gemeenschap voor customer relationship management, customer intelligence, customer experience, customer contact, marketing management, marketing intelligence, e-commerce, web content management en digital marketing. Met de praktijkgerichte kennisportal, community omgeving en evenementen is CustomerTalk (voorheen ITcommercie) reeds zestien jaar dé autoriteit op het gebied van business innovatie rondom klanten, marketing, sales en service. Onze diensten stellen Nederlandse commerciële managers van middelgrote en grote organisaties in staat met de beste informatie en tools de meest optimale beslissingen te nemen.

Via onze community, multi-channel PR, topic sponsorships, branding en awareness, en lead generation oplossingen kunnen we jouw merk, dienstverlening en oplossing optimaal bij de voor u relevante doelgroep onder de aandacht brengen.


Leadgeneratie

Het uiteindelijke succes ligt voor elke ondernemer, salesmanager en marketeer in het genereren van leads en die leads converteren naar een klant. Vanuit het zogenoemde „vullen van de funnel” is het daarom noodzakelijk om voortdurend de flow van lead naar klant gevuld te hebben.

CustomerTalk kan jou hierbij helpen!


Inzet van cross mediale tools voor het genereren van leads

Via onze community, multi-channel PR, topic sponsorships, branding en awareness, en lead generation oplossingen kunnen we jouw merk, dienstverlening en oplossing optimaal bij de voor jouw relevante doelgroep onder de aandacht brengen.

Om leads te genereren kunnen wij verschillende offline en online kanalen en media voor je inzetten. Je hebt immers een crossmediaal platform nodig waarbij je op meerdere manieren in contact komt met mogelijke klanten. En een lead legt niet zomaar meteen contact, dat kost meerdere contactmomenten.


Hoe kunnen wij dat doen voor jou?

  • meedenken hoe sales, marketing, communicatie en service op elkaar afgestemd moet zijn
  • adviseren hoe media elkaar crossmediaal versterkt
  • wij helpen je met een duidelijke ‚story’ wat zorgt voor succes
  • afhankelijk van de resultaten zullen wij flexibel omgaan met de inzet van media en content
  • onderling stemmen wij af hoe we jouw media en onze media inzetten om het effect te vergroten

We helpen je niet alleen aan leads, wij denken ook met je mee voor de beste aanpak.


Wie is ons publiek?

Enkele voorbeelden van functies die onze lezers hebben: CEO, CIO, algemeen directeur, chief customer officer, CMO, head of customer, customer experience manager, marketingdirecteur, marketingmanager, salesdirecteur, salesmanager, crm-manager, customerservicemanager, databasemarketeer, digital marketing manager, social media manager, crm-professional, contentmanager, brand manager, contactcentermanager, e-commerce directeur, marketing- en sales professionals, campagnemanager.


Wat is het bereik van CustomerTalk?

  • Website CustomerTalk: ruim 20.000 unieke bezoekers per maand
  • Nieuwsbrief CustomerTalk: meer dan 5.000 abonnees
  • Twitter CustomerTalk: meer dan 10.000 volgers
  • LinkedIn CustomerTalk: ruim 500 volgers
  • Facebook CustomerTalk: ruim 350 volgers, meer dan 10% deelt berichten
  • Website Bijgespijkerd: ruim 2.500 unieke bezoekers per maandag
  • Nieuwsbrief Bijgespijkerd: meer dan 1.000 abonnees
  • CustomerTalk Events: ruim 950 bezoekers per jaar
  • Cijfers zijn van december 2017

Jij als partner bij onze CustomerTalk Events?

Naast het opzetten van een crossmediale online campagne kunnen we ook de combinatie zoeken met een CustomerTalk Event.

CustomerTalk organiseert jaarlijks meerdere events o.a. op het gebied van marketing, social media, customer experience, customer insights, CRM, date en lead generation. Een uitgelezen mogelijkheid om in contact te komen met leads. Download hier onze Cross-Media Toolit en kijk wat CustomerTalk voor jouw organisatie kan betekenen.

Ben jij geïnteresseerd in een partnership en jij wilt je verbinden met de thema event(s) van CustomerTalk of één van de andere diensten op het gebied van branding/awareness, promotie, leads, sponsoring, thought leadership en content marketing?

Neem dan contact op via remko.westra@customertalk.nl of bel 06-52 55 99 69.

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie