Naar inhoud

Adverteren

Onafhankelijk community- en kennisplatform CustomerTalk is in Nederland de grootste online gemeenschap voor customer relationship management, customer intelligence, customer experience, customer contact, marketing management, marketing intelligence, e-commerce, web content management en digital marketing. Met de praktijkgerichte kennisportal, community omgeving en evenementen is CustomerTalk (voorheen ITcommercie) reeds zestien jaar dé autoriteit op het gebied van business innovatie rondom klanten, marketing, sales en service. Onze diensten stellen Nederlandse commerciële managers van middelgrote en grote organisaties in staat met de beste informatie en tools de meest optimale beslissingen te nemen.

Via onze community, multi-channel PR, topic sponsorships, branding en awareness, en lead generation oplossingen kunnen we uw merk, dienstverlening en oplossing optimaal bij de voor u relevante doelgroep onder de aandacht brengen.


Wie is ons publiek?

Enkele voorbeelden van functies die onze lezers hebben: CEO, CIO, algemeen directeur, chief customer officer, CMO, head of customer, customer experience manager, marketingdirecteur, marketingmanager, salesdirecteur, salesmanager, crm-manager, customerservicemanager, databasemarketeer, digital marketing manager, social media manager, crm-professional, contentmanager, brand manager, contactcentermanager, e-commerce directeur, marketing- en sales professionals, campagnemanager.


Wat koopt ons publiek?

Dienstverlening en software- en oplossingen onder andere op het gebied van crm, marketing automation, business intelligence, contact center automation, bpm, content management systemen, customer analytics, social media, e-commerce, webtechnologie, campagnemanagement, e-mailmarketing, web analytics, klantloyaliteit, customer experience management, softwareselectie- en implementatie en e-selfservice.


Onderwerpgebieden

Onderwerpgebieden waar u zich aan kunt binden zijn onder andere:

Business intelligence, campaign management, cloud computing, co-creation, contactcenter, customer data, customer engagement, customer experience, customer intelligence, customer lifetime value, customer loyalty, customer relationship management, customer service, customer strategy, datawarehouse, digital marketing, e-commerce, e-Mailmarketing, direct marketing, gamification, marketing resource management, mobiele crm, mobiele marketing, sales management en sales force automation, search marketing, selfservice, social media en social crm, web content management & analtycs en webcare.


CustomerTalk Events

CustomerTalk organiseert jaarlijks meerdere events o.a. op het gebied van marketing, social media, customer experience, customer insights, CRM, data en lead generation. Een uitgelezen mogelijkheid om in contact te komen met uw leads. Download hier onze flyer en kijk wat CustomerTalk voor uw organisatie kan betekenen. (PDF).

Geïnteresseerd om u als sponsor te verbinden met de thema event(s) van CustomerTalk of één van de andere standaard- en maatwerkdiensten op het gebied van branding/awarenes, promotie, leads, sponsoring, thought leadership en content marketing? Neem dan contact op via joost.verbeek@customertalk.nl of bel 06-22840939

Momenteel is deze website in ontwikkeling. Heeft u een opmerking, laat het ons weten. Stuur een e-mail naar service@customertalk.nl
Sluit
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie