Naar inhoud

Bots & de digital customer experience: waar staan we en waar gaan we heen?

Soort:
Evenement
Datum:
29 november 2017
Begintijd:
14.30
Eindtijd:
17.00
Organisatie:
e-office & NovaOne
Locatie:
B.Amsterdam
Prijs:
gratis

Op 29 november organiseren NovaOne en e-office de tweede Bots & Bites sessie in B.Amsterdam! Dit keer staat de relatie met de klant centraal en schuiven Arjan de Jong (Vattenfall/Nuon) en Kirsten Spahr van der Hoek (ABN Amro) aan tafel bij Patrick Donath (Vrije Denkers) om praktische ervaringen te delen én een blik in de toekomst te werpen. Is een bot een extra kanaal voor de klant, een ondersteuning voor customer service of een kostenreductie?

B.Amsterdam

Adresgegevens

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie