Naar inhoud

Clinic: Customer Centricity - van waarde voor de klant, naar waarde van de klant

Soort:
Clinic
Datum:
17 maart 2017
Begintijd:
13.00 uur
Eindtijd:
15.00 uur
Organisatie:
Beeckestijn Business School
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
0,00

Het sturen op klantwaarde is enorm in belang toegenomen. Klantwaarde is het beste te definiëren als de balans tussen waarde voor en waarde van de klant. Uiteindelijk dient een organisatie waarde te leveren aan de klant in de vorm van kwaliteit, service en de juiste propositie. Kennis van de klant, de customer insights, is daarbij onmisbaar. Welke klant wil jegraag hebben? Wat betekent deze klant voor je in termen van winstgevendheid, klanttevredenheid en recommandatie?

In de clinic 'Customer Centricity - van waarde voor de klant, naar waarde van de klant'gaat Edwin Korver in op de kansen en beperkingen van customer centricity, ofwel 'klantwaarde-gerichtheid'.

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

Adres:
Leusderend 30
Plaats:
3832 RC Leusden
Land:
Nederland
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie