Naar inhoud

Clinic: De onmisbare insights voor segmentatie, targeting & positionering

Soort:
Clinic
Datum:
10 maart 2017
Begintijd:
09.30
Eindtijd:
11.30
Organisatie:
Beeckestijn Business School
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
Gratis

Graag nodigen wij u uit voor de clinic ‘De onmisbare insights voor segmentatie, targeting & positionering‘ door Robert van Ossenbruggen op vrijdagochtend 10 maart 2017 van 09.30u - 11.30u bij Beeckestijn Business School in Leusden.

Segmentatie, targeting & postionering, kortweg STP, is een vanzelfsprekende riedel voor de meeste organisaties. Desondanks wordt er veel met deze onderwerpen geworsteld, zeker als het om meten gaat. Wat hou je nu eigenlijk bij? Wat mag je daaruit concluderen? Welke aannames maken we daarbij? Wat gaat er vaak fout?

Deze vragen worden beantwoord aan de hand van herkenbare voorbeelden en worden getoetst aan wetenschappelijke kennis. Er wordt gedemonstreerd dat als je met verschillende brillen naar precies dezelfde data kan kijkt, de conclusies fundamenteel anders zijn. Helaas correspondeert maar een van die brillen met daadwerkelijk consumentengedrag…

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

Adres:
Leusderend 30
Plaats:
Leusden
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie