Naar inhoud

Clinic: Inspirerende organisaties, sterkere merken!

Soort:
Clinic
Datum:
21 april 2017
Begintijd:
13:00
Eindtijd:
15:00
Organisatie:
Beeckestijn Business School
Locatie:
Leusderend 30
Prijs:
Gratis event

Graag nodigen wij je uit voor de clinic ‘inspirerende organisaties, sterkere merken!’ door Joris van Zoelen op vrijdagmiddag 21 april 2017 van 13:00 – 15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.

Waarom krijgen organisaties als Tony’s Chocolonely, Tesla, UBER, Google en bijvoorbeeld Buurtzorg en CoolBlue zoveel aandacht? Hoe kan het dat zij – soms tegen het tij in – overtuigende groeicijfers laten zien? Wat doen organisaties die - soms zonder marketingbudget - tóch elke dag weer de aandacht van de markt krijgen? Hoe bouwen zij aan ambassadeurs en fans. Waarom willen de beste mensen bij deze organisaties werken? Bepalen deze relatieve nieuwkomers de markten van morgen? Of kunnen ook bestaande organisaties met een jarenlange historie de slag maken naar een inspirerende organisatie met impact?

Eén van de belangrijkste sleutels tot succes blijkt de inspiratiekracht van deze organisaties. Intern en extern evenwicht. Want wie inspireert, heeft volgers. Wie volgers heeft, heeft bereik. En wie bereik heeft, kan mensen en markten bewegen.

Te verwachten in deze clinic:

Inspiratie is overal. Maar hoe kan de inspiratiewaarde van een organisatie concreet bijdragen aan marktimpact en groei? Als we de zes jaarlijkse edities van het onderzoek naar de meest inspirerende organisaties van Nederland op een rij zetten worden de vier pijlers blootgelegd voor jou om te bouwen aan inspiratiekracht. In een wereld waarin aandacht misschien wel de grootste schaarste is, knokken merken, managers en organisaties elke dag om gezien en gehoord te worden. Van de 5.000 organisatieboodschappen die iedere persoon per dag te verwerken krijgt, raken er slechts 12 doel. Inspirerende organisaties roepen niet om aandacht, maar krijgen deze. In de clinic komt aan de orde hoe zij dat doen en wat er van hen te leren is. En, je krijgt gelijk belangrijke take-aways mee om zelf aan de slag te gaan.

De clinic bestaat uit een enerverende mix van onderzoeksresultaten, voorbeelden en concrete handvatten die toepasbaar zijn in vrijwel elke organisatie. De waarde van inspiratie blijft niet beperkt tot commerciële organisaties, maar geldt ook voor publieke en non-profit organisaties.

Aan het einde van deze clinic heb je – naast een inspirerende ervaring – ook direct toepasbare stappen voor toepassing in de eigen organisatie.

Door wie?

Joris van Zoelen is grondlegger van Synergie (1995) en vaste organisatie-/transitiestrateeg voor vele (inter-)nationale organisaties.

Joris legt zich vooral toe op het vinden van doorbrekende klant- en marktinzichten, het helpen ontwikkelen van aanpakken voor ‘blijvende beweging’ en het verankeren van strategie in structuur, cultuur, positionering en proposities. Een organisatiestrateeg met een grote liefde voor marktstrategie en klantresultaat. Is voorzitter van het MEC, spreker en vaste docent bij onder andere Beeckestijn.

Voor wie?

De clinic is geschikt voor een ieder die de impact van de eigen organisatie wil verbeteren.

Aanmelden

Kom op vrijdagmiddag 21 april 2017 naar deze nieuwe clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 uur tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12:30 uur. Deelname is gratis.

Leusderend 30

Adresgegevens

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie