Naar inhoud

Customer Experience & CRM in 1 Day

Soort:
Evenement
Datum:
21 september 2017
Begintijd:
8:45
Eindtijd:
17:15
Organisatie:
CustomerTalk
Locatie:
Spant!, Bussum
Prijs:
€ 295,-

Meer succes met data en klantinzicht

Experience als onderscheidende toegevoegde waarde voor de klant. Klanten kopen steeds vaker op basis van de toegevoegde waarde die door de leverancier wordt geleverd. Het aanreiken van een experience is daarbij een belangrijke factor voor succes.

Wat is jouw toegevoegde waarde die je levert?

De experience die je een klant meegeeft, bepaalt het succes.

Hoe leg je de data vast?

Het bepalen van de stuurmechanismen om die experience te leveren, noemen we ook wel KPI’s. Met de huidige technieken en mogelijkheden zijn deze waarden vast te leggen in CRM-systemen. Op deze wijze lever je de gewenste toegevoegde waarde.

“Als je weet wat de klant als toegevoegde waarde wenst en je levert die, heb je geen concurrentie meer!”

6 redenen waarom jij dit niet mag missen:

► internationale en nationale topsprekers
► meer dan 20 cases
► digitale 'goodiebag' met rapporten, presentaties en andere relevante whitepapers
► het grootste customer experience event en netwerken met meer dan 350 collega’s
► veel how-to-tips die je meteen kunt toepassen
► 6 PE punten voor NIMA-, SMP-, of E-Academy-leden.

Spant!, Bussum

Adresgegevens

Adres:
Doctor Abraham Kuyperlaan 3
Plaats:
1402 SB Bussum
Land:
Nederland
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie