Naar inhoud

Data driven customer journey management (VOL)

Soort:
Clinic
Datum:
19 juni 2019
Begintijd:
12:30 uur
Eindtijd:
16:30 uur
Organisatie:
Beeckestijn Business School
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
Gratis (Let op: beperkt aantal plaatsen beschikbaar)

De meeste organisaties werken met customer journeys maar hoe manage je deze nu?

De CX en CRM technologie heb je wellicht al in huis en je vraagt je af of AI nu echt een betere klantbeleving creëert? Of moeten we het meer zoeken in combinatie van tech en human touch? Bij wie ligt echt de ‘verantwoordelijkheid’ voor de klant? Hoe ga je met bestaande systemen om en wat levert een betere customer engagement nu eigenlijk op?

Tijdens deze middag zullen we de verschillende invalshoeken (organisatorische impact, benodigde technische en functionele omgeving, innovatie & waarde creatie) van een klant gedreven transformatie aan de orde laten komen.

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

Plaats:
3832 RC Leusden
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie