Naar inhoud

De klant-energieke organisatie

Soort:
Clinic
Datum:
5 februari 2020
Begintijd:
15:00
Eindtijd:
17:00
Organisatie:
Beeckestijn Business School
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
gratis

Hoe maak je vandaag de dag optimaal gebruik van de feedback van klanten in je organisatie? Hoe zorg je ervoor dat deze feedback wordt omgezet naar de juiste klantgerichte verbeterplannen? Aan de hand van cases, de resultaten van het klant-energieke onderzoek en nieuwe modellen, wordt tijdens de clinic op 5 februari 2020 bij Beeckestijn Business School uitgelegd hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden. Aan de hand van het klantenergiemodel en haar onderzoek neemt Sonja Stalfoort je mee in de wereld van klant-energieke organisaties. Meld je nu aan voor deze gratis clinic!

Na afloop van de clinic presenteert Sonja Stalfoort haar boek: "De klant energieke organisatie"! Wil jij ook aanwezig zijn bij de boekpresentatie? Dan kun je je aanmelden door een e-mail te sturen naar sonja@puurklant.nl.

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

Adres:
Leusderend, 30
Plaats:
3832 RC Leusden
Land:
Nederland
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie