Naar inhoud

De klantgerichte cultuur: verschil tussen winst en verlies

Soort:
Clinic
Datum:
1 juni 2018
Begintijd:
09:30
Eindtijd:
11:30
Organisatie:
Beeckestijn Business School
Locatie:
Leusden
Prijs:
Gratis

De klant centraal stellen, dat klinkt niet zo ingewikkeld maar is toch lastiger dan het lijkt. Met streven naar een hogere klanttevredenheid ga je het verschil niet maken. Maar hoe dan wel? Daarover gaat de clinic van Egbert Jan van Bel en Gerrit Piksen, op vrijdag 1 juni bij Beeckestijn Business School. We delen 10 jaar grootschalig klantonderzoek met de deelnemers om daaruit eigen conclusies te trekken voor de klantgerichte cultuur van je eigen organisatie voor de komende jaren.

Leusden

Adresgegevens

Adres:
Leusderend 30
Plaats:
3832 RC Leusden
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie