Naar inhoud

De transformatie naar een klantgerichte organisatie

Soort:
Clinic
Datum:
11 april 2017
Begintijd:
19:00 uur
Eindtijd:
21:30 uur
Organisatie:
Sydney Brouwer
Locatie:
Auditorium WTC Amsterdam
Prijs:
60,00

– Wat kunnen we leren van de koplopers op het gebied van klantbeleving?

– Waarom lopen de meeste organisaties vast in hun weg naar een betere klantbeleving?

– Hoe krijg je de organisatie mee op weg naar een betere klantbeleving?

– Hoe bouw ik een klantgerichte cultuur?

Dit zijn vragen waar menig bedrijf en customer experience manager tegenwoordig mee rondloopt. In dit seminar beantwoordt Sydney Brouwer in 2,5 uur deze en vele andere vragen. Leer hoe je een klantgerichte beweging start in jouw organisatie, die zich langzaam maar zeker uitbreidt. Kom op 11 april 2017 naar het seminar “De transformatie naar een klantgerichte organisatie”!

Auditorium WTC Amsterdam

Adresgegevens

Adres:
Strawinskylaan 1
Plaats:
1077 XW Amsterdam
Land:
Nederland
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie