Naar inhoud

Design Thinking in 1 Day

Soort:
Evenement
Datum:
12 oktober 2017
Begintijd:
8:45
Eindtijd:
17:00
Organisatie:
CustomerTalk
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
€ 295,-

Verbeter en vernieuw je klantinteractie

Design Thinking in 1 Day is het event voor elke innovatie-, business-, CRM-, CX-, marketing- of serviceprofessional die op zoek is naar handvatten, cases en inspiratie om klantinteractie te verbeteren en te vernieuwen. Hoe ontwikkel en ontwerp je een onderscheidende, vernieuwende en verbeterde klantinteractie met waarde voor zowel de klant als het bedrijf?

Design thinking en service design als driver voor verandering

Bedrijven moeten overleven in een steeds sneller veranderd landschap met nieuwe business modellen en waar klanten tevens een seamless omnichannel ervaring verwachten. Hoe gaan bestaande bedrijven om met deze uitdaging en hoe kunnen Design Thinking en service design hierbij een bijdrage aan leveren?
Leer van Philips, ING en TomTom hoe zij met deze uitdagingen omgaan en hun toepassing van service design en design thinking in de praktijk. En van aansprekende cases en werksessies met service design bureaus.

Thema’s die centraal staan:
► Vertalen van klantinzichten naar omnichannel ervaringen
► Innovaties in businessmodellen en klantervaring
► Change management
► Design thinking- en service design-proces
► Implementatie binnen de organisatie

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

Adres:
Leusderend 30
Plaats:
3832 RC Leusden
Land:
Nederland
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie