Naar inhoud

Design Thinking in 1 Day

Soort:
Evenement
Datum:
12 oktober 2017
Begintijd:
08:45
Eindtijd:
17:00
Organisatie:
CustomerTalk
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
€ 295,-

Verbeter en vernieuw je klantinteractie

Design Thinking in 1 day is het event voor elke innovatie-, business-, CRM-, CX-, marketing- & service- professional die op zoek is naar handvatten, cases en inspiratie om klantinteractie te verbeteren en te vernieuwen. Hoe ontwikkel en ontwerp je een onderscheidende, vernieuwende en verbeterde klantinteractie met waarde voor zowel de klant als het bedrijf?

Design thinking en service design als driver voor verandering

Bedrijven moeten overleven in een steeds sneller veranderd landschap met nieuwe business modellen en waar klanten tevens een seamless omni-channel ervaring verwachten. Hoe gaan bestaande bedrijven om met deze uitdaging en hoe kunnen Design Thinking en service design hierbij een bijdrage aan leveren?
Leer van Philips, ING en TomTom hoe zij met deze uitdagingen omgaan en hun toepassing van service design en design thinking in de praktijk. En van aansprekende cases en werksessies met service design bureaus.

Thema’s die centraal staan:
► Vertalen van klantinzichten naar omni-channel ervaringen
► Innovaties in business modellen en klantervaring
► Change management
► Design Thinking en service design proces
► Implementatie binnen de organisatie

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie