Naar inhoud

Reclame in het brein: do's en don'ts vanuit neuroperspectief

Soort:
Clinic
Datum:
22 januari 2020
Begintijd:
13:00
Eindtijd:
15:00
Organisatie:
Beeckestijn Business School
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
gratis

Elke adverteerder wil dat reclame leidt tot een positief effect. Veel adverteerders doen vooraf onderzoek naar de effecten van hun reclame. Daarbij is er één groot probleem: consumenten zeggen wat ze denken - maar doen wat ze voelen. Met behulp van de groeiende kennis vanuit neuroscience en researchmethoden als fMRI zijn we steeds beter in staat om de werking van reclame te onderzoeken. Tijdens de gratis clinic bij Beeckestijn Business School op 22 januari 2020 nemen Walter Limpens en Vladimir den Baars je mee naar die plek waar marketing zijn werk doet: het brein.

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

Adres:
Leusderend 30
Plaats:
3832 RC Leusden
Land:
Nederland
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie