Naar inhoud

Hoe krijg je Service Excellence tussen de oren van medewerkers (en managers)?

Soort:
Clinic
Datum:
25 januari 2019
Begintijd:
09:30
Eindtijd:
11:30
Organisatie:
Beeckestijn Business School
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
Gratis

Het werken aan een duurzaam klantgerichte organisatie waarbij bevlogen medewerkers klanten uitzonderlijk helpen en zorgen voor loyale klanten is de uitdaging van veel organisaties, maar misschien ook wel een van de meest lastige. In deze clinic, door Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan, wordt er vanuit het Service Excellence gedachtegoed stilgestaan bij wat een klantgerichte houding en gedrag inhoudt (en wat niet), hoe je dat kunt inbouwen in de vezels van de organisatie en hoe je dat borgt.

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

Adres:
Leusderend 30
Plaats:
3832 RC Leusden
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie