Naar inhoud

Hoe organiseer je een excellente dienstverlening in een non-profitorganisatie?

Soort:
Clinic
Datum:
25 november 2020
Begintijd:
14:00 uur
Eindtijd:
15:30 uur
Organisatie:
Beeckestijn Business School
Locatie:
Livestream
Prijs:
Gratis

Een duidelijke visie op klantcontact en hoogwaardige dienstverlening gaan hand in hand. Maar hoe ga je hiermee om als publieke dienstverlener? En hoe kun je zowel duurzaam als klantgericht zijn? Jean-Pierre Thomassen en Egbert Jan van Bel nemen je tijdens een clinic op 25 november aan de hand van vele cases en voorbeelden mee in de wereld van service excellence.

Livestream

Adresgegevens

Adres:
Leusderend 30
Plaats:
3832 RC Leusden
Land:
Nederland
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie