Naar inhoud

Hoe UK Power Networks de beste service verleent aan 20 miljoen klanten

Soort:
Evenement
Datum:
19 april 2017
Begintijd:
10:45
Eindtijd:
11:30
Organisatie:
BBP
Locatie:
DeFabrique, Utrecht
Prijs:
Gratis

Als grootste energieleverancier van het Verenigd Koninkrijk, levert UK Power Networks (UKPN) aan meer dan 20 miljoen klanten in twee van Europa's drukst bevolkte regio's (o.a. London), de grootste zakelijke centra en de grootste toeristische bestemmingen. Er werken 5.000 mensen, van wie er 500 actief zijn in het contact center. Bij een verstoring wordt het contactcenter overspoeld met een stortvloed aan verkeer van getroffen klanten.

Sam Fuller, Head of Customer Service van UKPN, praat ons op 19 april tijdens de Multichannel Conference bij hoe zij door middel van een slimme transitie de beste service verlenen voor alle 20 miljoen klanten. Voor sommige klanten is de klantenservice letterlijk van levensbelang!

DeFabrique, Utrecht

Adresgegevens

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie