Naar inhoud

Transformatie naar een klantgerichte organisatie

Soort:
Clinic
Datum:
10 mei 2019
Organisatie:
Beeckestijn Business School
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
Gratis

Veel organisaties investeren tijd, energie en geld om hun klantbeleving naar een hoger niveau te tillen, maar de resultaten vallen vaak tegen. Dit komt omdat er één stap wordt overgeslagen, een stap die juist cruciaal is. Die stap is het bouwen van een klantgerichte cultuur. Tijdens de clinic van Beeckestijn op 10 mei delen Sydney Brouwer en Morgan Thomas hoe je de transformatie naar een klantgerichte organisatie inzet.Veel organisaties investeren tijd, energie en geld om hun klantbeleving naar een hoger niveau te tillen, maar de resultaten vallen vaak tegen. Dit komt omdat er één stap wordt overgeslagen, een stap die juist cruciaal is. Die stap is het bouwen van een klantgerichte cultuur. Tijdens de clinic van Beeckestijn op 10 mei delen Sydney Brouwer en Morgan Thomas hoe je de transformatie naar een klantgerichte organisatie inzet.

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie