Naar inhoud

Lead Generation in 1 Day

Soort:
Evenement
Datum:
18 mei 2017
Begintijd:
8:45 uur
Eindtijd:
17:15 uur
Organisatie:
CustomerTalk
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
295,00

Het genereren van leads, het is een taak van elke marketeer. In B2B en B2C, als fondsenwerver, bij een stichting of de overheid. We werken allemaal met een funnel en vanuit die funnel praten we over het genereren van leads, het werven van klanten en het nurturen van de relaties die zijn ontstaan. De digitalisering van de maatschappij zorgt er voor dat we snel denken vanuit online mogelijkheden. Maar vergeet de offline mogelijkheden zeker niet!

Veranderend gedrag van klanten

Het gedrag van onze klanten en prospects verandert echter wel. Veel voorinformatie wordt online gevonden, de eerste contacten zijn digitaal gelegd en we kennen elkaar al via de social media. De rol van de online en offline contactmomenten verandert. En dus ook de invulling van die momenten. Het succesvol toepassen van digitale middelen vraagt om een goed inzicht in de fase waar de klant zich bevindt. Accountmanagement voert dan ook andere gesprekken dan een aantal jaar geleden.

Veel cases en ervaringen

Met cases van onder andere ABN AMRO, Unit4 en AT5 krijg je praktische voorbeelden voorgeschoteld. Maar ook worden nieuwe inzichten gegeven door te kijken naar weboptimalisatie, trends en het samenstellen van je eigen plan. Een dag vol inspiratie, netwerken en inzichten dus.

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

Adres:
Leusderend 30
Plaats:
Leusden
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie