Naar inhoud

Masterclass Content Marketing

Soort:
Clinic
Datum:
9 november 2017
Begintijd:
09:00
Eindtijd:
13:00
Organisatie:
AAGS UvA
Locatie:
Universiteit van Amsterdam, locatie Roeterseiland
Prijs:
€ 1.295.-

Contentmarketing ontwikkelt zich in hoog tempo en krijgt steeds vaker een strategische rol. De mogelijkheid bestaat om de visie, missie en doelen van de organisatie uit te dragen naar alle relevante stakeholders. Corporate communicatie is een belangrijke speler om deze uitdaging op te pakken. Tegelijkertijd dringt het besef door dat content een doorvertaling moeten krijgen naar de ‘business’. In het aantrekken, bedienen en binden van klanten en gebruikers moet de waarde van de content blijken. Hiermee ontstaat behoefte aan een integrale benadering van contentmarketing en een vervlechting van de disciplines communicatie en marketing.

Deze strategisch ingebedde en integrale benadering van contentmarketing brengt vragen met zich mee waarop we in deze masterclass vanuit theorie en praktijk antwoorden formuleren. De masterclass is bedoeld voor communicatie- en marketingprofessionals die behoefte hebben aan verdieping en actualisering van hun kennis omtrent de strategische inzet van contentmarketing in hun organisatie.

Donderdag 9 november,

donderdag 23 november en

donderdag 7 december 2017

Deelnemers ontvangen een waarde-

vol certificaat van deelname vanuit de Universiteit van Amsterdam.

Universiteit van Amsterdam, locatie Roeterseiland

Adresgegevens

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie