Naar inhoud

Service Excellence: beloften en garanties

Soort:
Clinic
Datum:
9 februari 2018
Begintijd:
09:30
Eindtijd:
11:30
Organisatie:
Beeckestijn Business School
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
Gratis

Op vrijdag 9 maart 2018 vindt bij Beeckestijn de gratis clinic van Jean Pierre Thomassen ‘Service Excellence: beloften en garanties' plaats.

Klanten hebben steeds meer keuze in aanbod van producten en diensten in binnen- en buitenland. Klanten verwachten een degelijk serviceniveau zonder negatieve verrassingen. De lat voor service ligt hoog en komt steeds hoger te liggen. Als leverancier word je permanent vergeleken met service-leaders. Een strategie om service excellence te bereiken voor je klanten is dus een must.

Welke nieuwe kennis ga je opdoen?
- Service Excellence vs. Service Design > het optimale ontwerp van een servicebelofte/-garantie (vanuit het perspectief van de klant/klantgerichtheid).
- Hoe om te gaan met het compenseren van klanten als beloften niet worden nagekomen? De effecten die compensatie op de klant hebben.
- Hoe het concept met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen te combineren.
- Hoe het concept Service Excellence is in te voeren en wat dit vraagt van de organisatie.

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

Adres:
Leusderend 30
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie