Naar inhoud

Training Klantgericht communiceren

Soort:
Training
Datum:
11 mei 2020
Begintijd:
16:30 uur
Eindtijd:
09:30 - 16:30 uur
Organisatie:
CustomerTalk
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
€ 595,-

Klantgericht communiceren is cruciaal om verbinding te krijgen en te houden met je relaties. Ben je er zelf bewust van hoe je communiceert en hoe jouw boodschap kan overkomen bij een klant? De hamvraag daarbij is hoe jouw klant ‘denkt’ en hoe je jouw communicatie hierop aan kunt passen. Klantgerichte communicatie is exact weten waar de klant behoefte aan heeft – ook in lastige klantsituaties waar ‘Nee’ een mogelijk antwoord is.

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie