Naar inhoud

Training: Klantgericht schrijven

Soort:
Training
Datum:
18 september 2019
Begintijd:
09:30 uur
Eindtijd:
16:30 uur
Organisatie:
CustomerTalk
Locatie:
Landgoed Leusderend
Prijs:
€ 595,-

De beste 24/7-service bestaat uit duidelijke tekst. Tekst met antwoorden op echte vragen van klanten. Vragen over van alles en nog wat: prijzen, openingstijden, garanties, gebruiksaanwijzingen, storingen, hulp bij het monteren, enzovoorts. Want er bestaat geen grotere klantfrustratie dan een helpdeskbandje dat je verwijst naar een website waar je net tevergeefs gezocht hebt. Zeker als het helpdesknummer zelf al nauwelijks te vinden was. Na de training ‘Klantgericht schrijven’ weet je hoe je klant zoekt en kijkt. Je begrijpt hoe de 2 hersenhelften samenwerken bij het lezen en hoe je al je teksten veel klantgerichter maakt.

Landgoed Leusderend

Adresgegevens

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie