Naar inhoud

Klantgericht telefoneren

Soort:
Training
Datum:
14 september 2020
Begintijd:
09.30 uur
Eindtijd:
16.30 uur
Organisatie:
CustomerTalk
Locatie:
Leusden
Prijs:
€ 590,-

Medewerkers die in meer of mindere mate telefoongesprekken voeren, weten als geen ander hoe lastig het soms is om op een juiste manier de boodschap over te brengen - zeker als het een vervelende boodschap is of als je iets van iemand wilt. Juist dat persoonlijke stuk aandacht en service via de telefoon zorgt er voor dat jij je onderscheidt van al die anderen.

Leusden

Adresgegevens

Adres:
Leusderend 30
Plaats:
3832 RC Leusden
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie