Naar inhoud

Wat zijn 'the moments of thruth' bij de customer experience van jouw klanten?

Soort:
Clinic
Datum:
23 mei 2017
Begintijd:
8:00
Eindtijd:
11:00
Organisatie:
STEM Industrial Marketing Centre
Locatie:
STEM Industrial Marketing Centre
Prijs:
€ 65,00

Jouw (toekomstige) klant heeft voorafgaand aan het werkelijke koopproces doorgaans al heel wat ervaringen en contactmomenten met jouw organisatie. Maar ook in de koopfase zelf als in het aftersales-traject zijn er vele momenten waarop jouw klant indrukken over jouw organisatie opdoet.

Samen met de kwaliteit, prijs en prestaties van jouw producten en diensten bepalen al deze momenten de totale beleving die jouw klant ervaart: de 'customer experience'. En daarbij zitten ook 'moments of truth'. Momenten die alles bepalend zijn voor het verdere verloop van de onderlinge relatie. Direct of pas in de toekomst

Tijdens deze introductieworkshop op dinsdag 23 mei 2017 reiken we je de basisprincipes voor het samenstellen van de 'customer journey' aan die inzicht geeft in die 'moments of truth'. De basis waarop je de juiste 'customer experience' voor jouw klanten en potentiële afnemers verder kunt ontwikkelen.

STEM Industrial Marketing Centre

Adresgegevens

Adres:
Potgieterlaan 8
Plaats:
2274 GM Voorburg
Land:
Nederland
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie