Naar inhoud

De digitale assistent van Hennie van Velzen

‘Vanaf het prille begin van het internettijdperk, ruim acht jaar geleden, ben ik betrokken bij de stichting Media Plaza’, vertelt Hennie van Velzen (1954) over het Nederlandse kenniscentrum voor innovatie. Deze stichting is een initiatief van Economische Zaken en KPN, en is gevestigd in de Jaarbeurs van Utrecht. ‘We begonnen bij Media Plaza met voorlichtingssessies over het gebruik van internet en zijn hierover nog lang niet uitgepraat.’ Media Plaza regelt ook evenementen voor specifieke bedrijven en bedrijfssectoren over toegepaste technologie zoals, Radio Frequency Identification (Rfid). Met deze techniek kunnen fabrikanten ieder product voorzien van een klein traceerbaar elektronisch label. Van Velzen runt naast zijn marketingactiviteiten voor Media Plaza een eigen opleidingsinstituut voor de marketingcertificaten Nima A, B en C.
Prettig werken:

Een PDA bedienen met een pennetje is niets voor mij. Ik zweer bij het toetsenbord van de Treo, waarmee zelfs mijn flinke vingers heel snel SMS'jes kunnen typen.

 

Gebruik per dag:

Ik gebruik hem tientallen keren per dag, vooral voor het plegen van telefoontjes.

 

Favoriete functie:

De webaccesfunctie, omdat ik via internet toegang heb tot alle applicaties van Mediaplaza en dus overal kan werken.

 

Contacten via PDA:

Voor mijn functie ben ik veel en route en met de Treo kijk ik de hele dag door online in ons maatwerk CRM-pakket met meer dan 20.000 zakelijke contacten.

 

Wat mist er:

Mijn PDA heeft een goede functie voor handsfree bellen, maar ik zou liever de hele PDA met spraakherkenning bedienen. Verder mis ik een Bluetooth-functie zodat ik hem in mijn kofferbak kan leggen en toch kan bellen. Ik gebruik nu een andere telefoon met Bluetooth-functie voor de belletjes tijdens het rijden.


Andere gadgets:

We hebben bij Mediaplaza talloze gadgets in huis. Thuis heb ik weinig gadgets en ben ik een redelijk traditionele man van bijna vijftig. Ik ga bijvoorbeeld geen boek lezen op mijn PDA, maar lees wel weer de krant via internet.

 

Waarom aangeschaft:

Mijn oude Psion viel een jaar geleden uit mijn knuisten en kletterde dead on arrival op de voer. Als zware PDAgebruiker ging ik natuurlijk direct op zoek naar een nieuwe.

 

Facts

Bron: Customer Talk
0

Reacties

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie