Naar inhoud

E-commerce en interactieve marketing onder één dak

Een druk bezochte stand op de Webwinkel Vakdagen 2009.
De Jaarbeurs Utrecht is 20 en 21 januari wederom het toneel voor de Webwinkel Vakdagen. Het is de vierde keer dat het evenement wordt georganiseerd. Naast e-commerce speelt interactieve marketing dit jaar een belangrijke rol; organisator OGZ presenteert in 2010 namelijk voor het eerst, tegelijkertijd met de Webwinkel Vakdagen, IMME: het Interactive Media en Marketing Event.

De Webwinkel Vakdagen zijn in de laatste drie jaar uitgegroeid tot de grootste e-commerce beurs van de Benelux en het platform waar vraag en aanbod uit de thuiswinkelbranche elkaar ontmoet. IMME biedt u de kans om u te laten informeren over de laatste ontwikkelingen op het gebied van interactieve marketing en de nieuwste technologieën. Beide evenementen bieden een beursvloer waar softwareleveranciers, dienstverleners en andere interessante bedrijven zijn te vinden. In het programma zien we over uiteenlopende onderwerpen presentaties. De sprekers komen zowel uit binnen- als buitenland. Er worden onderwerpen besproken zoals e-mail, multichannel e-commerce, sociale media, video, fulfilment, zoekmachinemarketing, payment en interactief adverteren. Bekijk de volledige programma's op webwinkelvakdagen.nl en immevent.nl.

Door deze combinatie moet het dus mogelijk zijn dat u met één bezoek op de hoogte bent van de trends en ontwikkelingen op het gebied van thuiswinkelen en interactieve marketing. In deze e-zine maakt u alvast kennis met een aantal deelnemers; u leest onder andere over het co-creëren van Favela Fabric en het advies dat Strategy On Demand u kan meegeven. Het beste is om zelf te komen kijken om ideeën op te doen en het jaar te beginnen met nieuwe inspiratie.

Beide beurzen zijn, na voorregistratie, gratis te bezoeken. Eenmaal binnen kunt u vanaf de Webwinkel Vakdagen gratis een oversteek maken naar het Interactive Media and Marketing Event en omgekeerd. Registreer u nu op webwinkelvakdagen of immevent. Als u zich niet van te voren registreert, kosten de evenementen 25 euro.

Bron: Customer Talk
0

Reacties

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie