Naar inhoud

Rapport: de lange en korte termijn van marketinguitingen

Televisiereclames zijn de meest effectieve uitingen om een merk op te bouwen en meer omzet binnen te halen. Dat blijkt uit de studie 'The long and short of it; how to get the balance right' van de Britse stichting voor reclame- en mediabureaus IPA en televisiemarketingorganisatie Thinkbox. Lees het rapport voor meer inzicht in welke mix marketinguitingen het meest effectief en efficiënt zijn. 

De Britse stichting IPA en marketingbureau Thinkbox bekeken voor het rapport ‘The long and short of it; how to get the balance right – the IPA Databank’ 996 casestudies van 700 merken in 83 categorieën van de afgelopen 30 jaar. De belangrijkste vraag waar de onderzoekers een antwoord op zochten, was: hoe maken marketeers een balans tussen korte termijn kosteneffectiviteit en continu verbetering van efficiëntie op de lange termijn. 

Lees een uitgebreide samenvatting met grafieken uit het rapport hier.

Lees een beknopte samenvatting van het rapport hier.

Bron: Customer Talk
0

Reacties

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie