Naar inhoud

Rapport: het gezin als decision making unit

Als u niet de vrouw, maar de moeder als klant wilt benaderen. Of niet de man, maar de vader. Dan is het wellicht zinnig om te kijken naar het gezin als decision making unit. Het Familie Kenniscentrum deed onderzoek naar de familie als doelgroep, waarbij gekeken is welke aspecten belangrijk zijn om deze doelgroep te bereiken.

 

 

CoverFKC_1 def

Het gedrag van de familie als DMU (2008) – de eerste inzichten

Deze uitgave gaat onder andere in op de familie als doelgroep, op inkomsten en bestedingen en op de vraag waarom het belangrijk is om families als doelgroep te benaderen.

U vindt het rapport hier.

 

 

 

 

coverFKC_2food defEen kwestie van overleg – deel 1 (2009) Food en Automotive

In dit onderzoek ligt de focus op het overlegproces en de invloed van reclame op het aankoopproces van een auto en vier foodproducten. Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over de mate van overleg binnen het gezin, de verschillende keuzecriteria en de rol van reclame in het geheel.

 U vindt het rapport hier.

 

 

 

coverFKC_3 defEen kwestie van overleg – deel 2 (2009) Beeld en Geluid

In dit onderzoek ligt de focus op de aanschaf van zeven beeld- en geluidproducten. Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over de mate van overleg binnen het gezin, de verschillende keuzecriteria en de rol van reclame in het keuzeproces. Wat is relevant tijdens het aankoopproces en welke reclame en informatiebronnen worden gebruikt?

 U vindt het rapport hier.

 

 

 

 

CoverFKC_4 (2) defDe waardering van reclame (2010) Food – Automotive – Beeld en Geluid

In deze onderzoekspublicatie beoordelen familieleden advertenties. Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over reclame in het algemeen en over twaalf printadvertenties op het gebied van food, automotive en beeld en geluid. Welk onderdeel en welke vorm spreekt en het meest (en minst) aan?

U vindt het rapport hier.

Bron: Customer Talk
0

Reacties

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie