Naar inhoud

Rapport: impact van tablet bezoekers op retail websites

Consumenten die een retail website bezoeken met een tablet zijn waardevollere online klanten dan klanten die de website bezoeken vanaf een smartphone of traditionele desktop computer of laptop. Dat blijkt uit het Digital Marketing Insights rapport van softwareleverancier Adobe. De resultaten zijn gebaseerd op de analyse van 16,2 miljard bezoeken aan websites van meer dan 150 retailers in 2011.

Al eerder schreef Customer Talk over dit rapport, waarbij uit het onderzoek bleek dat gebruikers van tablets meer uitgeven tijdens het online shoppen dan andere online shoppers. Andere resultaten uit het onderzoek laten zien dat tabletbezoekers goed reageren op aanbiedingen, dat het aantal gebruikers van tablets snel groeit en dat demografie, gebruiksvriendelijkheid van een tablet en de omgeving veel invloed heeft op de koop via een tablet.

U kunt het gehele onderzoek hier lezen.

Bron: Customer Talk
0

Reacties

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie