Naar inhoud

Rapport: klantgericht ondernemen leidt tot kritischer klanten

In de weken voorafgaand aan het jubileumcongres van 6 juni ‘Klantgericht Ondernemen 2022’ heeft Service Check een opinie onderzoek uitgevoerd onder experts in Nederland op het gebied van klantgericht ondernemen, met als doel inzicht te krijgen in wat CRM, klantgericht ondernemen, ons de afgelopen tien jaar heeft gebracht. En daarnaast wat de verwachtingen op het gebied van klantrelaties zijn voor de komende tien jaar.

In totaal hebben 129 experts meegewerkt aan dit digitale onderzoek dat via de website van Service Check beschikbaar is gesteld.

De resultaten van het onderzoek zijn verwerkt in dit rapport. Er zijn zowel gesloten als open vragen gesteld. Om een goede indruk te krijgen van toekomstig belangrijke ontwikkelingen is de methodiek van paarsgewijze vergelijkingen gehanteerd. Met deze methode is het mogelijk om verschillende ‘statements’, in dit geval ontwikkelingen, ten opzichte van elkaar te meten, zodat er een rangorde ontstaat.

Bekijk het hele rapport van Service Check hier.

Bron: Customer Talk
0

Reacties

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie