Naar inhoud

Rapport: nieuwe relaties aangaan in een digitaal tijdperk

Aan de oppervlakte lijken relaties tussen bedrijven en klanten goed te zitten, maar ondanks groeiende klanttevredenheid, zegt toch maar een kwart van de consumenten erg loyaal te zijn. Dat blijkt uit een onderzoek van adviesbureau Accenture. Twee derde van de respondenten zegt in het afgelopen jaar van leverancier te zijn gewisseld door slechte klantenservice.

Accenture ondervroeg meer dan 10.000 consumenten in 27 landen tussen september en oktober 2011. Er zijn tien sectoren onderzocht, waarbij een consument zijn of haar mening gaf over niet meer dan vier industrieën. In het onderzoek wordt het probleem uiteengezet en daarnaast aangegeven wat klanten dan wel belangrijk vinden om loyaal te blijven aan een bedrijf.

Het gehele rapport kunt u hier vinden.

Bron: Customer Talk
0

Reacties

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie