Naar inhoud

Rapport: zoekmachinemarketing belangrijkste drijver voor roi

Zoekmachinemarketing blijft belangrijk voor bedrijven, vooral nu het gebruik van mobiele apparaten en tablets door consumenten blijft stijgen. Dat is één van de resultaten van het kwartaal onderzoek naar digital advertising van softwareleverancier Adobe. Daarnaast bleek dat in vergelijking met het eerste kwartaal van vorig jaar marketeers in de Verenigde Staten zestien procent meer spenderen, waarbij hun return on investment met elf procent is gestegen.

Het Q1 2012 Digital Advertising onderzoek van softwareleverancier Adobe laat zien dat er nog steeds groei is in alle kanalen als het gaat om digital advertising. Zoekmachinemarketing blijft de grootste drijver van de return on investment (roi) voor marketeers en blijft groeien. Deze groei is onder andere te verklaren door de stijging van het gebruik van tablets en smartphones. Ook vindt u informatie over de inzet van digital advertising in sociale media. 

De infographic van het onderzoek kunt u hier bekijken.

U kunt het rapport hier downloaden en lezen.

Bron: Customer Talk
0

Reacties

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie