Naar inhoud

Durk Bosma

Durk Bosma is marktonderzoeker in hart en nieren – een vakidioot in de positieve zin van het woord. Hij voert jaarlijks zelf vele marktonderzoeken uit, maar het liefst helpt hij anderen om marktonderzoek zo goed mogelijk op te zetten en de resulterende insights te gebruiken. Naast zijn werk als docent bij Beeckestijn Business School, is hij partner van The House of Insights, medeoprichter van het Future of Food Institute én heeft hij zijn eigen marktonderzoekbureau Inzicht & Impact. Durk is meerdere malen genomineerd voor ‘Insights Professional van het jaar’ door de MarktOnderzoekAssociatie. Hij is coauteur van het boek ’Wat is de vraag?’ dat in de marktonderzoekswereld als een standaardwerk wordt gezien.

De tien dimensies van Durk:

  1. Marktonderzoeker
  2. Docent
  3. Schrijver
  4. Vader
  5. Voetbaltrainer
  6. Voorstopper
  7. Reiziger
  8. Muziekliefhebber
  9. Ondernemer
  10. Nieuwsgierig
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie