Naar inhoud

Ed Sander

Ed Sander heeft een achtergrond in database-marketing en customer relationship management. Hij is coauteur van het prijswinnende boek ‘Event Driven Marketing’ en de internationale opvolger ‘Follow That Customer!’. Van 2011 tot 2014 deed hij twee jaar vrijwilligerswerk in China. Daar werkte hij als marketingconsultant voor een aantal Chinese non-profitorganisaties in Xi’an. Hij was tevens onlinemarketingmanager voor het Xi’an International Business Forum.

Ed is gefascineerd door China in al zijn aspecten en in het bijzonder de digitale innovatie in het land. Sinds 2012 heeft hij zo’n 200 artikelen over dit onderwerp geschreven verschillende media zoals CustomerTalk, China2025.nl, China Nu Magazine en CRTV. Het merendeel van deze artikelen is de afgelopen jaren gebundeld in de gratis te downloaden ChinaTalk-books.

In 2014 heeft hij samen met Jessica Sun ChinaTalk opgericht. Samen delen ze op verschillende manieren kennis over China. Voor dit platform verzorgt Ed lezingen, gastcolleges en studiereizen over internet, e-commerce, social media, New Retail en digitale en mobiele innovatie in China.

De tien dimensies van Ed:

  1. China-watcher
  2. Studiereisleider
  3. Schrijver
  4. Spreker
  5. Muziekliefhebber en bassist
  6. Mandarijn-student
  7. Reiziger
  8. Bereider van meer dan 500 Chinese gerechten
  9. Database-marketeer en CRM-specialist
  10. Panda slayer en dragon hugger – in plaats van de gangbare panda hugger of dragon slayer

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie