Naar inhoud

Egbert Jan van Bel

Egbert Jan van Bel is medeoprichter van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij hoofdredacteur bij CustomerTalk. Al jaren doet hij onderzoek naar klantgedrag, klantvriendelijke organisaties en nieuwe businessmodellen. Hij deelt zijn ervaringen vanuit de praktijk en zijn onderzoeksbevindingen graag als auteur en spreker. Van zijn hand zijn verschillende publicaties. Met zijn boek ‘Event Driven Marketing’ won hij in 2004 de ‘PIM Marketing Literatuur Prijs’.

De tien dimensies van Egbert Jan:

  1. Schrijver
  2. Docent
  3. Ondernemer
  4. Hobbyboer
  5. Rondreiziger
  6. Campingbaas
  7. Coach
  8. Grollenmaker
  9. Assistent-boswachter
  10. Vader
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie