Naar inhoud

Hans Molenaar

Hans Molenaar is medeoprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Vakinhoudelijk houdt hij zich binnen deze organisatie bezig met marketing, sales en customer experience (CX) in business-to-business (B2B). Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en enkele start-ups. Hij is juryvoorzitter van de ‘PIM Marketing Literatuur Prijs’ en de ‘Dutch Marketing Thesis Award’. In het verleden heeft hij zowel in grote corporate organisaties – zoals AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland – als start-ups – zoals Novis, 404 Network, Selligent, E-banking Solutions en Hanco – posities in B2B-marketing en salesmanagement vervuld. Daarnaast is hij 15 jaar voorzitter geweest van Platform Innovatie in Marketing en initiatiefnemer van het ‘PIM Trendrapport’, de ‘PIM Marketing Wetenschapsprijs’ en de verkiezing ‘Marketeer of the Year’.

De tien dimensies van Hans:

  1. Vader
  2. Marketeer
  3. Ondernemer
  4. Docent
  5. Coach
  6. Strateeg
  7. Innovatie
  8. B2B
  9. Sales
  10. CX
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie