
Hans Molenaar
Hans Molenaar is medeoprichter en directeur van Beeckestijn Business School.
Vakinhoudelijk houdt hij zich binnen deze organisatie bezig met marketing, sales
en customer experience (CX) in business-to-business (B2B). Daarnaast is
hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en enkele start-ups. Hij is juryvoorzitter
van de ‘PIM Marketing Literatuur Prijs’ en de ‘Dutch Marketing Thesis Award’.
In het verleden heeft hij zowel in grote corporate organisaties – zoals AT&T,
NCR en Royal Bank of Scotland – als start-ups – zoals Novis, 404 Network,
Selligent, E-banking Solutions en Hanco – posities in B2B-marketing en
salesmanagement vervuld. Daarnaast is hij 15 jaar voorzitter geweest van Platform
Innovatie in Marketing en initiatiefnemer van het ‘PIM Trendrapport’, de ‘PIM Marketing
Wetenschapsprijs’ en de verkiezing ‘Marketeer of the Year’.
De tien dimensies van Hans:
- Vader
- Marketeer
- Ondernemer
- Docent
- Coach
- Strateeg
- Innovatie
- B2B
- Sales
- CX