Naar inhoud

Jacques Koster

Jacques Koster is eigenaar van Opmaat media consultancy. Vanuit dit bureau adviseert hij al jaren ondernemingen over mediastrategie en mediaplanning. Verder is hij founder van SurPlace, een model waarmee je real-time data en effecten van marketingcommunicatie kunt analyseren, verbeteren en voorspellen. Daarnaast heeft hij ruim 25 jaar media en communicatie gedoceerd bij SRM en aan diverse Nederlandse hogescholen.

De tien dimensies van Jacques:

  1. Ondernemer
  2. Kennisvergaarbak
  3. Fietser – race, mountainbike, baan en toerist
  4. Enthousiast mens
  5. Nieuwsgierig – vakmatig en op de fiets
  6. Gedreven
  7. 45 jaar met dezelfde vrouw
  8. Vader van drie volwassen kinderen
  9. Liefhebber van buitengewone bieren
  10. Bijna grootvader
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie