Naar inhoud

Patrick Petersen

Patrick Petersen studeerde bestuurskunde, digital marketing transformation en customer relationship management aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, de London School of Business and Finance en de Geneva Business School. Hij is auteur van diverse, langlopende marketingboeken en combineert digitale marketing, technologie en klantbeleving in zijn consultancywerk en het ontwerp van marketingmodellen. Hij onderneemt, doceert, traint en coacht strategische digitale marketing, is web-tv-host en sinds 1993 productief contentmannetje voor onder andere MTV Europe, Trendhopper, Somfy, Nationale-Nederlanden, Heijmans, Sanoma en IKEA Nederland.

De tien dimensies van Patrick:

  1. Cross-mediaal ondernemer
  2. Leren en lachen: “Als je boven de leerstof staat, zie je de humor ervan in!”
  3. Senior vader
  4. Progressief++
  5. Bijtertje
  6. Voetballer
  7. Web-tv-host
  8. Mislukt hobbyacteur
  9. “C-c-c-changes, turn and face the strange!”
  10. Stay social. Always.
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie