Naar inhoud

Ruud Moors

Ruud Moors is redacteur bij CustomerTalk. Ook verzorgt hij de eindredactie van de nieuwsberichten en artikelen op dit platform en op Bijgespijkerd. In zijn optiek mag iedereen die een klant is over marketing schrijven, al helpt het in zijn geval wel dat hij ooit een serieuze afstudeerscriptie over marketingstrategie heeft geschreven. Voor het boek ‘Kloteklanten 3.0’ van Egbert Jan van Bel heeft hij een vijftal Nederlandse organisaties bezocht die uitblinken in klantvriendelijkheid.

De tien dimensies van Ruud:

  1. Econoom
  2. Sleuvengraver
  3. Stukjesschrijver
  4. Googelaar
  5. Spatiehater
  6. Clichépoëet
  7. Koffie-inschudder
  8. Festivalganger
  9. Treinreiziger
  10. Opperchaoot
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie