Naar inhoud

Sonja Stalfoort

Sonja Stalfoort is expert in klantbeleving en inspireert en begeleidt – als spreker, trainer en consultant – organisaties in het realiseren van een optimale verbinding tussen de klant en de organisatie. Zij is eigenaar van marketingbureau PuurKlant. In haar loopbaan heeft zij al vele prijzen gewonnen, waaronder een SAN Accent en een SponsorRing. Het is haar passie verbindingen te creëren waar iedereen energie van krijgt. In het haar boek ‘De klant-energieke organisatie’ legt zij op een pragmatische uit hoe je de juiste verbindingen kunt creëren om een organisatie op klant-energie te laten draaien. Zij spreekt hier graag over en traint organisaties in het optimaal laten stromen van klant-energie door de organisatie. Daarnaast is ze als kerndocent verbonden aan Beeckestijn Business School.

De tien dimensies van Sonja:

  1. Klantstrateeg
  2. Energizer
  3. Verbinder
  4. Trainer
  5. (Instant) consultant
  6. Schrijver
  7. Marketeer
  8. Spreker
  9. Kok (Italiaans)
  10. Wandelaar (met de hond)
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie