Naar inhoud

Wim Gramsma

Wim Gramsma is een geboren marketeer, die in de afgelopen 15 jaar een passie heeft ontwikkeld voor alles wat met klantgericht denken te maken heeft. Hij richtte vanuit zijn reclame- en reisachtergrond CustomerSense op om bedrijven te helpen klantgerichte organisaties te worden. Hij is schrijver, publicist en spreker over alles wat met customer experience te maken heeft en kijkt met verwondering naar bedrijven die niet thuis geven op de moments of truth van hun klanten.

De tien dimensies van Wim:

  1. Reisgek
  2. CX-bezetene
  3. Rockfan
  4. Piekeraar
  5. Daddy
  6. Wanderer
  7. Adept van Godfried Bomans en Stan Laurel
  8. Voetbalfanaat
  9. Kook-, eet- en wijnhobbyist
  10. Buitenlevensgenieter
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie