Naar inhoud

In-company programma's

CustomerTalk verzorgt alle aangeboden trainingen ook als maatwerk in-company . Wij denken graag met je mee als het gaat om het ontwikkelen van een klantgerichtheidsprogramma afgestemd op jouw specifieke ambitie, vraagstukken en wensen. Ook als we speciaal voor jouw organisatie een training mogen ontwikkelen. Best klantgericht toch?

Of het nu gaat om junior of senior professionals, het is essentieel dat je de juiste klantgerichte kennis en vaardigheden in huis hebt. Dit maakt je minder afhankelijk van bureaus en externen en zorgt ervoor dat je eigen collega’s sneller kunnen schakelen en beter onderbouwde keuzes en beslissingen maken. Daarbij wordt het investeren in kennis zeer gewaardeerd door medewerkers.

Investeer in kennis en skills

Volg met je collega’s een opleiding open training of pak met maatwerk jullie specifieke vraagstuk of uitdaging aan. Wij geven deze in-company trainingen op de door jouw gewenste locatie en tijden.

De in-company trainingen van CustomerTalk zijn:

  • altijd op maat samengesteld;
  • afgestemd op jouw organisatie (functies, teams, propositie) en branche;
  • begeleiding bij bepaling van het niveau voor het begin;
  • gericht op het bereiken van een vooraf bepaald kennisniveau aan het eind;
  • maatwerkprogramma’s met inhoudelijke begeleiding tijdens het hele traject;
  • gegeven door de beste vakexperts met zowel uitgebreide praktijk- als docentervaring;
  • veel interactie, slimme werkvormen en werken aan eigen cases/situaties;
  • vriendelijk gebudgetteerd met duidelijke doelstellingen.

Waarom CustomerTalk

Belangrijk uitgangspunt bij (in-company) trainingen van CustomerTalk is dat de kennis direct toepasbaar is in de praktijk en dat de deelnemers echt iets kunnen na een training. Onze trainingen worden gegeven door gepassioneerde experts op hun vakgebied en die zeer veel praktijkervaring hebben.

Wat levert het op?

Niveauverschillen worden gelijkgetrokken: Deelnemers ontwikkelen een gezamenlijke visie & de onderlinge communicatie wordt verbeterd.

  • Meer kennis in huis: De deelnemers leren nieuwe kennis & vaardigheden die direct in de organisatie kan worden ingezet. En dus minder afhankelijkheid van bureaus/afdelingen.
  • Advies en tips: Deelnemers leggen tijdens de training vraagstukken voor aan docenten en collega’s. Hierdoor wordt de kennis direct toegepast en de investering meteen terug verdiend.
  • Kennis delen: Ons doel is dat deelnemers tijdens, maar ook na de training hun kennis delen. Hierdoor verbetert de onderlinge samenwerking, niet alleen binnen maar ook tussen afdelingen.
  • Verhoging medewerkerstevredenheid: Medewerkers zien het als erkenning dat de werkgever in hun investeert, wat zich terugvertaalt in meer gemotiveerde en betrokken medewerkers die zich langer aan je verbinden.
  • Direct aan de slag met je eigen plan van aanpak: Er bestaat de mogelijkheid om tijdens de trainingen een eigen plan van aanpak te maken en dat ook uit te gaan voeren, met succes!

Bewezen track record

We hebben al vele succesvolle in-company en maatwerk trajecten ontwikkeld en uitgevoerd. Wil je hier meer over weten? Neem dan gerust contact op met Remko Westra.

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie