Naar inhoud

365 dagen per jaar bewuste aandacht voor service excellence

Een excellente serviceverlening is de enige route richting een optimale klantbeleving. In het alom geprezen 'Service Excellence – Werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model' beschrijven Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen hoe je klanten telkens opnieuw kunt boeien en aan je binden. Maar managers hebben het druk en menen niet altijd tijd vrij te kunnen maken voor het aandachtig lezen van een relevant boek. Daarom brengen de auteurs ook een scheurkalender uit.

Stoomcursus klantbeleving

Opvallend veel professionals maken geen tijd vrij om zich de inhoud van interessante managementboeken eigen te maken. Met de ‘Service Excellence Scheurkalender’ is een vorm gekozen die op die drukke agenda inspeelt. Deze scheurkalender mag gezien worden als een stoomcursus klantbeleving van een jaar. Druppelsgewijs en gedoseerd krijgen managers de gelegenheid geïnformeerd te worden over alle aspecten van klantgerichtheid en klanttevredenheid.

Wat me uiteindelijk echt heeft geholpen, is dat ik heb geleerd mijn eigen gedachten niet te geloven.

Marian Mudder

Elke dag klantbeleefder

De scheurkalender helpt organisaties elke dag te werken aan excellente klantgerichtheid en steeds wat klantbeleefder te worden. Het dagelijks inademen, afscheuren en delen van de quotes op de voorzijden verhoogt het klantbewustzijn en helpt bij een cultuuromslag richting klant. De achterzijden bieden verdieping en extra inspiratie om te werken aan uitmuntende dienstverlening met elke week een YouTube-tip, een best practice, een klantbelevingsquizvraag, een ‘Thank You’-notitie en een ‘Service Excellence’-checkvraag.

An apology isn’t a statement of contrition, it is an invitation to reconnect.

Sue Johnson

Inspirerende citaten

Elke dag vind je in de scheurkalender inspirerende citaten over klantbeleving, excellente dienstverlening en servicebewustzijn. De zorgvuldig geselecteerde quotes zijn afkomstig van visionaire leiders, aansprekende experts en inspirerende goeroes op dit gebied. Daaronder bevinden zich de krachtigste uitspraken van Daniel Coyle, Ken Blanchard en Peter Shankman. Ook wise guys als Tom Peters, Otto Scharmer en Frederic Laloux worden geciteerd, net als wise women zoals Margaret Wheatley, Kate Raworth en Sue Johnson. Maar Steven Van Belleghem, Coolblue’s Pieter Zwart en Jos Burgers passeren de revue. En zelfs Charlie Chaplin, Roger Federer en Tom Dumoulin komen op een dag voorbij.

Mensen beschouwen een organisatie automatisch als schadelijker wanneer ze horen dat die zich richt op het maken van winst.

Amit Bhattacharjee, Jason Dana en Jonathan Baron

De 'Service Excellence Scheurkalender 2019' is verkrijgbaar vanaf oktober 2018.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie