Naar inhoud

4orange vult database aan met extra consumenteninformatie

Dienstverlener 4orange is een samenwerking aangegaan met WDM Nederland, een adviesbureau op het gebied van databasemarketing. 4orange wil op die manier de kwaliteit van de data waarborgen en verbeteren. Dit moet ook de klanten van 4orange in staat stellen om betere segmentaties en selecties uit te voeren.

Door de samenwerking tussen 4orange en WDM Nederland wil de eerste partij zijn Centrum voor Consumenten Informatie (CCI) database continu kunnen verversen. WDM moet inzicht kunnen geven in het huishouden achter elk Nederlands adres, door onder andere lifestyle consumentenonderzoeken te doen. 

Ook wil 4orange de database uitbreiden met extra consumenteninformatie van WDM, zodat er een vollediger beeld ontstaat van de consumenten. Daarnaast moeten klanten van 4orange extra selecties en segmentaties kunnen uitvoeren.

Bron: Customer Talk
Momenteel is deze website in ontwikkeling. Heeft u een opmerking, laat het ons weten. Stuur een e-mail naar service@customertalk.nl
Sluit
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie